Vattenbrist & sånt -.-

AHAH jag pallar itne att jag fick typ 5 sms angående vattenläckaget idag -.- vem fan bryr sig? Jag tvättade endå, och diskade och dushcade och slösa vattnet till max.. och så har vi dagens dummaste kommentarer..

Doni: Min mamma diskade utan vatten idag....
fucking kedd
Doni: Borde det inte vara typ översvämning i fredde då?
Arnela: jo, det är riktig översvämning hos mig.. -.-
Doni: ja men då kan du dricka det?
Arnela: Neeej jag duschar i det rullar i det du vet....
doni dör av garv.. som ni kanske fattar om ni läste förra inlägget

Deki: Vi brukar hälla vatten på våra huvuden från flaskor i turkiet när det blir strömavbrott, för då funkar inte vattnet heller.. (det kanske stämmer men det e endå roligt!) bli inte sur deki loveu endå :D hahahahahahaha

Arnela på fysiken
: Måste slänga mig (jag menade slänga mig på stolen för jag var trött :P)
Felle: Jag trodde du sa jag måste släppa mig :O
Arnela: -.- OFTA man säger det högt mitt i klassrummet aeh keeedd, jag e onormal men inte såååååååå onormal :P

se det från den ljusa sidan, jag hade inte umgåtts mer er om ni inte hade varit onormala och maxade <3
I love my sister, yepyep I love you girl
Ska med mirela till Maxi nu, köpa toning jag ska bli mörk igen, sola imorron? :O yeaaaaaaaa (H)

Amina ringde precis och jaaa, GBG imorron halv 9... Amina + komma sist = ENTRÉ = HON NJUTER TILL MAX + LEKER KAXIG OCH BITCHIG.. HOLLA ! vi ska ha skitkul :D Kameran intill kroppen 24/7?? hahaha



Kommentarer
Postat av: D O N I K A*

HAHAHA DÖR JU

2009-12-10 @ 20:46:51
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: D O N I K A*

HAHAHA DÖR JU

2009-12-10 @ 20:46:56
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0