Vilken sjukdom :D

Haha om jag blir van vid en person saknar jag den efter typ 1 dag fucking kedd. HAHA jag var inte med deki igår kände mig sån isolerad mobbad :D det e sjukdom ju HAHAH ska gå och äta med henne nu ÄNTS ÄNTS :D HAHA <3 och sen kuta till biosalongen.


Jag felle pelle som jag inte träffat på 10 år :( och Deki . Palla attt felle snear mig aeh

Igår var jag med mina psykologer HAHAHA Måste bara säga att dem ger fetaste råden om allt HAHA dem ba åt helvete med dina problem arnela DU SKA SE VÅRA.. HAHAHA skämmiga bilder på oss ligger ute på hela facebook, och så klart var jag tvungen att mobba lite (A)

Vi drack caj, lekte vuxna och sånt fyfan vad skönt det var efter sånna fucked up stressiga dagar AHHA :D

ema har typ problem med att skicka bilder så jag får ha ännu ett tråkigt inlägg med no pics -.-

Kommentarer
Postat av: dirre pille

hur kändes det att bli tvungen att äta fett? mohahah, i like to be evil!

2009-12-30 @ 21:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0