2 days to go

Jepps, har inte skrivit på länge. Men det e ba för jag inte har fått ngra bilder och det e inte kul att skriva utan bilder :) Jag har 2 dagar kvar till Bosnien ellerr egentligen 1½ för jag åker tidigt den 18:e :) Då säger jag BYE FUCKING TRÅK-SVERIGE:



Just nu har jag mirela över och hon sover så hon drägglar. Igår hade jag skittråkigt, men jag stack ut med Sabina en runda kom hem hjälpte hemma lite och lite senare på kvällen kom Enes.. då stack blattarna till Amadeus för att käka.


oh ja jag va brun en gång i tiden :)

Måste ba kommentera för er bosnier.. vi satt i enes bil och så fanns det en lapp i bilden om sån wannabe vägbeskrivning som hans pappa skrivit. Så skulle han skriva KÖR rakt fram.. och istället skrev hans pappa PÅ Bosniska šor.. för det e så vi uttalar det, omg som vi flabba :P

Idag blir det stan packa noppa ögonbrynen handla klubbor till resan i city gross hahahhaha :D osv osv

PUST&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0