Da te bogdo no volim & kopriva

(hitta låtearna i hundens tv:P Kopriva e så fucking bra !!!!!!!!!!!!!!!)

Da Te Bogdo Ne Volim

Pitaju me za tebe, a ja cutim
Na kojem boku spavas, pomislim
Pitaju me za tebe, a ja stavljam
Ruke u dzepove i osjecam
Budis se i oblacis
Bijelu haljinu za novu godinu
I odlazis sa njim, odlazis s njim
E, da te Bogdo ne volim

Pitaju me za tebe, a ja cutim
Na kojem boku spavas, pomislim
Budis se i oblacis
Bijelu haljinu za novu godinu
I odlazis sa njim, odlazis s njim
E, da te Bogdo ne volim

Da te Bogdo ne volim
Da te Bogdo ne volim
Da te Bogdo ne volim
Da te Bogdo ne volim
Da te Bogdo ne volim

Kopriva

Da se nisi meni nadala
ne bi sada pusta ostala
kao zemlja kise zedna
kao majka djece zeljna
cekajuc' ti dusa presahla

Iz mog srca raste kopriva
koja te je davno opekla

kad si moju ljubav brala
ti si meni vjerovala
da ja nisam tugom otrovan


Ref.
Da, to sam ja, prazna postelja
u kojoj nikog ne sanjam
meni je mrak i kad je dan
ja sam ti, bona, nesretan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0