DÖDA MIG

Tänkte skriva lite om den absolut viktigaste matchen i bosnien :D



Detta är MIIIIIIIIIIN HEMBY!!! fatta fucking innebörden, alltså.. SALIHOVIC VA DÄR :( OCH JAG VA INTE DÄR !!!!
Där var alla fucking bra spelade Muratovic , Salihovic , Pjanic och även Edin Dzeko , pa Elvir Rahimic, Said Husejnovic , pjevaci Enes Begovic i Asim Bajric. Alltså nej ni fattar inte.,.. Min hemby kan man tro är ett selo(och jag erkänner det har varit det en gång i tiden) men nu är det ett vackert turistställe där det finns flod/sjö Drina :D kafici på vattnet, en fet stor fotbollsplan.. och halva fucking stället är mina kusiner (utan kedd)

Och jag vill gråta när jag ser dessa fottona. speciellt de med Salihovic :( HAN E SÅ FUCKING HET :( så kommer mina kusiner på bilderna, ochjag vill ta sjmord för jag inte va där den 2:a eller 3:e Juni :(


hetingarna i Divic:)

där bakom ser man några av mina släktingar -.- AE hahah

De vita är från Divic och de blåa är från bosniens landslag(de flesta) :D
MITT KEX :D
HAHAHAHA nu ser ni att det är selo deluxe

Det är en vänskapsmatch Mustafa -.- (killen i gul) kolla som han ger sitt liv...han e dock ej min släkting tack gode gud :D haha
HELL YE - kex längst fram
ASIM BAJRIC OCH  ENES BEGOVIC :D

Salihovic går på Tutlija(min kusin igen HAHHA)
Här ser man mitt huuuus :) & alla blattar med paraplyer yrar rundor. Det har aldrig hänt ngt sånthär liknande aldrig i deras liv därför e dem så uppspelta....
vår fina restaurang på vatten :D


Kommentarer
Postat av: ferida

haha salihovic je meni rodjak=)

2010-12-12 @ 13:14:19
URL: http://ferrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0