ett sista inlägg

okej nu gör jag ett sista inlägg innan Bosnien. Jag åker om 10 ½ timme, nu ska jag snart till maxi med Martiina & Eliin sen ska alla som vill komma till basketplanen för att umgås  :)

Jag kmr sakna er fett mkt, (ta inte åt er alla) de som e saknade vet omdet :)

vill också säga att jag blivit besatt av klubbor HAHAHAHA mest lakrits.. ska till bosnien och käka deras blattifierade Chupa chups klubbor hahahaha och så klart finns det alltid människor som misstolkar "klubba" ni kan typ gömma er eller ngt för det e riktigt omoget...


ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

KEDDAN PÅ ATT JAG SKA ÖKA DINA ANTAL BESÖKARE MED MINA HUNDRA BESÖK/DAG PGA BALKAN IPODEN. And btw om du inte förstod det i den första meningen så lyder min åsikt så här: BALKAN IPODEN = SKIIIT BRAAA. Typp loves it ? Och du har MASSVIS med Dino låtar. AMINA=HAPPY xD HAHA :D Saaaaknaaaaaaaaaar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiig <3<3<3

2009-06-23 @ 17:03:05
Postat av: amiina

ID:n på ovanstående kommentar ! xD HAHA. JAAA ARNELA JAG ÄR HYPAD OCH CP OCH GLAD OCH ALLT ANNAT :D Detta trots att jag varit borta 12 timmar på JOBB . HAJ&HÅ ! CMOOOOOOOOOOOOOK ! :D <3

2009-06-23 @ 17:04:52
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0