ett vardagligt chatt

- Martina. says:
 har du läst inlägget på din chat?  
-       arnela  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ says:
 HAHAHAHAHHAHAHAHAHA JA OCH JAG DOG
 KLÄMMMMMMDA FINNEN
- Martina. says:
 HAHHAHAAHAAAHA JAG MED
-       arnela  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ says:
 som jag flabba
- Martina. says:
 HAHAHHAHAHAHHAHAAH
-       arnela  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ says:
 idiot e du  
- Martina. says:
 jag vet
 jag urinera deluxe
 förstår inte var jag får allt ifrån helt seriöst  
-       arnela  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ says:
 urinera i en mongomugg
- Martina. says:
 ja  
-       arnela  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ says:
 altså
 det e respektlöst
- Martina. says:
 e du?
 jag vet  
-       arnela  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ says:
 har du börjat säga deluxe
 HAHAH
 pallar ej ar
 ae
- Martina. says:
 aee.. urinera på dig själv snälla
 ?
-       arnela  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ says:
 gör nr 2 i ditt hår
-       arnela  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ says:
 HAHAHAHAHHA
 jag dör av skratt nu -.-
- Martina. says:
 jag med
 dog nyss
 men jag återupplevde mig själv
 genom vårt element som jag sitter brevis
 brevid*
 tog kablen från internett och bet sönder plasten tog ut stålen och satte dom i halsen
 gick skit snabbt



det e äkta jag & martina när vi har tråkigt, hon e mongo

Kommentarer
Postat av: Den inväxta hår säcken

HAHAAHAHAAHAHAHAHAH ASSÅ JAG GÖR PÅ MIG ARNELA , orkar inte oss helt seriöst...och jag pallar inte mina namn jag sitter och hittar på varje gång jag skriver till dig -.-

2009-06-11 @ 16:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0