feeeeeeeeeeeeeeeeeett lång dag

Dagen började med att jag SOV UT FÖR EN GÅNGS SKULL :D utan att tänka på prov, läxor, skola och hela det köret.
Det STORMADE och jag kände att det va riktigt synd om studenterna, men som jag alltid brukar säga: Det blir det man gör det till.
alla stod och väntade på SP3E:s utspring :D

DET ÄR MIN SYSTER !

först träffade jag Martinka och jag täckte mitt "plattade" hår med mirelas blommor

och sen elin, KOLLA SÅ SÖT :) hennes pappa ville vara med på fotto aw

kanske inte världens bästa bild ser ut som sakat men det är i alla fall jag & min syrra på bild :D
regnet fucka alla bilder -.-
sen alla tre seximamaz
va tvungen att lägga ut denna där martina posar som på bilden hahah

sen träffade jag lite fler bosnier på vägen :D
bara klockren

vit orm genom folkmassan :D
okej, jag hade fucking HELT platt hår när jag stack, jag hade paraplyet fucking i näsan så nära den va och jackan över håret men endå blev det så fucking lockigt att jag dog.. ba kolla det på sidan -.-
sen festa med mirelas släkt osv Haha :D

Mirela, naida min mamma & benjo (mirzets rygg)
KOMMENTERA INTE MIN MAMMA ALLA KILLAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

min lilbrush & jag

sen gick man till amina liten stund :D (snyggingen till vänster)



:D hana blev tydligen chockad av något helt söt :D

på återseende...
eski HA DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe

Kommentarer
Postat av: donika b

awww så fina, grattis till de alla !<3

2009-06-13 @ 11:32:21
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0