folkdans

Idag va jag FLUMMIG I SKOLAN, fick tillbaka mitt kemiprov. Och guess what? M to the V to the G :) men okej det kom som väntat jag gillar kemi(jag vet att hälften av alla som läser detta tänker att jag e sinnes)

Sen efter Svenskan väntade jag i kafeterian med F & typ lite Doni och ba softa, & stack hem med Mindisarna...
Efter det va det folkdans, RIKTIGT kul hade jag :) trots våra FETA tabbar kan man njuta av allt det roliga vi gör tsm. älskar alla i min folkdansgrupp. Och min pappa, ae mirza kommer där med sin BH-fanaticos tröja alla killar ba :O hahhaaha och så satt han som en maffia pallllllllllllar inte :D


jag vet snygg outfit och allt. Mirela mami & jag :)
Arnela, bh-fanaticos & mirela HAHAHAH :D <3<3<3<3<3



Har egentligen så mkt o säga så mkt kommentarer men jag PALLAR nte, vill också säga att jag gick ut med vajse & kajse (sabina & ema) och saknar & va med er.. MÅSTE SÄGA att irman skrev på en fet skylt, altså RIKTIGT FET PÅ DR : " MATEO'S MAMMA"  ni fattar inte som vi flabba för HELA vägen från maxi stod det Ljilja på marken överallt HAAHAHA
& jag skrattar alltid så mkt åt emas miner.

Ema: - JAG HATAR HENNE, HATAR HATAR HATAR HENNE
sabina: - Ema hon har inte gjort dig ngt?
Ema: - JAG HATAR HENNE
och fatta minen hon gör jag DOG av skratt när hon gjorde illustration med tibiagubbefötter.

Liseberg imorron Tack & hej leverpastej (ja alla mobbare, jag e nv-elev och vi uttrycker oss så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0