If I were a boy

sitter här, kom prec från skolan och lyssnar på DefJay - radion... Den är skitbra, bara RnB & HipHop och det är beyonce ft Rkelly if i were a boy på nu :)

Idag har jag matte B plugg (igen) vill gärna få mvg (hoppas gud)... Måste säga att vår klass är MAXAD
Kenny: - Vad skulle du gjort om jag började pissa på dig nu arnela?
Arnela: .- WTF? HAHA vad fan skulle jag gjort? slått dig? Kenny du säger alltid "vad skulle du gjort om.." VAD FAN SKA MAN GÖRA? HAHAH Vad skulle du gjort om jag klippte din ena bröstvårta?
Kenny: - JAG TROR INTE DU HADE KLARAT DET

Och sina, på VARJE muntliga presentation om en bok på engelska så frågar man på slutet några frågor.. Sina alltid: "Is he sexy?" Sinas mamma är dum(inte smart)

Tack Admir för du följde mig hem idag efter skolan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0