Kamel (brist på rubrik)

Ska berätta lite om igår. :) ps sorry donika som fick damp i matan för jag inte uppdaterat min blogg på 2 dagar AHAHA och gjorde blicken till mig

Jag & Donika satt på fysiken, jag hade så FUCKING tråkigt att jag ritade av henne, och JAAAAA hon ser ut så. Hon är en dam med hjärthår
Ja jag ritar kanske som om jag ritar med vänster hand men vem bryr sig?

Först smsa min egna slampa Amina mig och frågade om jag ville med ut med Mirela, Dzana, elin & Martina... KLART MAN VILL ! alltid med dem, så fucking kul. Martinas lillebror Mateuss elr hur det stavas hade en fin liten låtsaskamera, alltså det va det mest maxaste vi gjorde. Kommer där och "fotas med den" den bara klickar som en riktig kamera, så frågade jag folk om det gick bra att jag fotade dem :P (typ abbas hihihihihi och en kille i bussen som inte kunde sluta glo på oss, han kollade precis som om han hade sett typ en gorilla, och jag låtsades fotta honom, då gjorde han en min precis som om någon hade fisit i bussen, ni vet vilken min jag menar. :) )



Och det fula är att vi höll på och fotta hela dagen precis som om det vore en riktig kamera HAHAH och amina med sina poser, sån sexistiska. Och jag ska inte avslöja min och aminas hemlighet om absoluta nollpunkten, upphöjt med 2 så det blir en andragradsekvation HAHAHAHAHA
Vi bombade liddl med vår kamera, amina tvinga mig visa hur jag fotade mig själv i kameran medan hon fottade med "en riktig kamera"  (MENAR INTE ATT VÅR E FALSK, FÖR DEN E ÄKTA VARA)

Och detta är då Martina och Amina som posar riktigt fint i liddl

Hahaha martina westside eller vad, med ena handen? HAHAH
En fjortis och en maxad snygging med chipspåse HAHH KOLLA MARTINA ALTSÅ, somjagskrattanärjagsågbilden

Och VET NI VAD AMINA GJORDE HAHAHAHA. Mateus ville inte ha sin tatuering..
Amina: - NEJ MEN HONHÄRA VILL, och RYCKTE den på en sek satte hon den på min hand SLIIIIIICKA HELA HANDEN och täckte den med sin hand. Jag hann typ inte ens reagera, och i andra sekunden badade min hand i aminas saliv. OCH DET VÄRSTA AV ALLT ÄR ATT efter hon tog av det vita slickade hon PÅ tatueringen HAHAHAH WTF??????

Sen stack alla hem förrutom Amina & Arnela som massakrerade admir på hans mobil, medan han sov vi väckte honom :) så kom han ut lite och amina MOBBADE MIG HELA DAGEN MED SINA KOMMENTAARER men pussade sönder mig när jag skulle hem vill ni ha en annan version av denna storyn klicka här -> amina

Tack för igår tjejer haha :)

PÖSS & KRAM PORREKLAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0