LISEBERG

okej, egentligen borde jag göra klart mitt sista arbete i skolan, men jag lägger ut VISSA bilder från min kamera från de här 2 dagarna, altså jag kan inte sätta ut alla, finns fan 250 bilder så jag lägger ut de roliga, de som är små kan man klicka på:)
Bussresan:
Doni & jagFlora & Alaf haha snyggingarna
megänget vid mackendino & doni HAH Muki & jag snackar om kanelbullar :) doni muki arnela admir floraFaaakke & jag OUF SHIT GOD DAMN HE'S HOT
UPPSKJUTET :Denligt admir "smygfottade jag" -.- hahadoni & jag
albanen bosniern och turken :) ursäkta minen HAAH muki bro, senco & arnelco :D BILD NR 1 (alla helt inne i mobilen) arnela ropar på dem, och kolla så glada muki & fakke blir :D
tunneln upp till 3D filmen ippskjutet uppsvinget :)
3D-filmen (pandavision) jag önskar jag kunde förklara med ord hur fucking fett det var för er som aldrig kollat.
hela blatteligan i kön till balders.. BIG BOTY... HOOOOOOOOOOOOOOOOOO
jag och VÄRLDENS BÄSTA KILLE ! (kenny e också världens bästa) :P
vi när vi skulle åka FlumeRide:)ÄKTAChiiiiido i bussen på väg tbx :)
SEEEEXSLAV ! sexslav nr 2 ERKÄNN när man ser bilden man vill ba peta honom i örat :D
JAG ÖNSKAR JAG KUNDE FÖRKLARA HUR FUCKING KUL DET VA :) bilderna förklarar inte alla kommentarer, hur kul det va att åka umgås och skämta tsm (trots att alla skämt var om mig)

ÄLSKAR ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0