nytt inlägg

Okej måste lägga in ännu ett inlägg för annars slaktar ett visst dampbarn(donika berisha) mig. Jag vill börja med att säga att donika har lagt in ett jäääääättesött inlägg om mig, om ni vill gå in och kolla donikaberisha. Sen vill jag säga att idag har varit en STOR dag för mig. DETTA E JAG


Jag har fått ALLA mvg i ettan, känner mig stolt. Men det e inget om skryta om endå :) haha

Jag har skitmkt att skriva... vil också säga att jag kom 5:a på springning av alla tjejer i hela skolstaden 1-3:an :) också ganska stolt e jag haha

där har vi långst till vänster på bilden Johannes i min klass som kom 4:a av ALLA KILLAR :D grattis till dig <3
och där längst fram har vi mina sexy ladies Bevz, Derya och Felicia som väntar på att jag ska springa in :D
Bilderna finns på skolstadens hemsida.

Och sen har jag ngt att tillägga.... HAR HAFT SÅ FUCKING KUL I SKOLAN DENNA VECKAN och Hamid har lärt mig detta på arabiska.(vet ej hur man stavar) Bajdatek mas ruin... hahahahaha :D:D:D:D

och imorron e det skolavslutning, puss & kram porreklam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0