SKARA SOMMARLAND

det blev mkt mkt karuseller denna helgen hahah.. bilder från skara...
bussen åkte kl 7, då sjöng jag lite för mig själv & lyssna på musik medan andra...


hhahaha så söta.. sen blev det annan stämning, musik & dans

DIREKT när vi kom åkte vi en karusell hahah
killarna & tjejerna
NU SKA DET ÅKAS GO-CARTjag e så himla maffi :D sen blev det B&D-bana :)
azra & jag på berg o dal bananerkänn fet bild :D
haahahhaaha ae liganhohokolla in minen på mig hahahaha. sen blev det aminas, denis och admirs tur men eftersom vissaär fega så ser det ut som att amina åker själv HAHAHA
sen beffarnas tur hah sen blev det BADDAX
DET VAR 12 GRADER UTE OCH DET BLÅSTE SOM IN I... HAR ALDRIG FRUSIT SÅ I MITT LIIIIIIIIIIIIIIIVMEN VEM KAN MOTSTÅ DETTA? mirela& hennes kille
elzana på vägen tbx gjorde muki & denis "high five" sen hängde alla på och fick damp som ni ser hahahahahhaha. Och vi berätta läskiga grejer i bussen och gjorde stop i mc donalds.
Denis:- skulle vi stanna på M.C?
Adis: - Neeeeej, vi ska käka på mcdonalds
HAHAH awwwwwwwwwww
jag önskar jag kunde berätta allt detta också, jag hade riktigt fucking kul. tack alla för idag love u <3



Kommentarer
Postat av: amiina

OMG FUCKING KOLA MIN MIIIN PÅ DEN BILDEN :O Den är mer brutal än om man tar en nunnas oskuld FFS :O fast sjukt kul var det, tack själv habibi (v)

2009-06-09 @ 17:53:03
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0