Skolavslutning:)

Som en början vill jag lägga in sexiness bilden på mig & derya <3

med följande bilder...

egentligen inte värd bild att sätta ut, men efteersom beverly ansträngde sig så mkt för att posa så måste den ut HAHAH

Vi & världens bästa lärare :D HAHAHAH
Bevz: - Du e pimp Guzzi
Sven Gustavi: - HAHAH a det e jag vel....
Bevz: - Vet du vad det är? hahah
Sven: - jag tror det ja .
HAHAHA ae
vi kan ej hjälpa att alla vill fotta oss okej?
världens artist :D hahahaha (bara derya vet vf)

Måste kommentera detta HAHAHA.. kolla hamza skulle fotta oss och han ville ha med våra ben så istället för att ta ner kameran så backade han 100000 mil :P kolla där uppe fick med halva himlen HAHAHA

sen förstod han tricket HAHAHA
Ursäkta badbollen, nej jag har inte badboll hemma så jag tog den dom kastade upp i skyn på kabarén -.-
och kul hade vi med den

och som sagt vi vann miljöjakten och fick 2 tårtor och en biobiljett ;) här e en tårta + kennys hand

jag hahahahaha och kennys fucking tvångstankar att han ska få med tårtan på alla bilder..:P

Jag & VÄRLDENS BÄSTA BEVERLY !!!!! ser ni som hon njuter av min puss <3 loveu bevz
doni doni & kenny kenny
min käraste mattelärare <3 som skar tårtbitarna exakt 30 grader för att det skulle bli 12 tårtbitar HAHAHAHA
sen lite flumm i kafeterian. F, jag & antonio
HAHAHA han trodde nog jag va kanelbulle :)
SÅ fucking cp jag e ibland altså. Idag var jag så cp flummig att jag tror att johannes tror att jag e pårökt :S HAHA

jag skulle fotta dem
antonio satte fingret
donika skriker antoniooooooo
en bild blundar johannes
andra donika tyckte inte om den
så det blev denna bilden
...jepp....

Sen kom Mirela och katarina och vi skulle ner till MC för att hoesen skulle äta
och vi stanna lite på nick

4 ever mina solstrålar <3 ser ni så mkt ema älskar mig (A)
MATEO O JAG <3333
ligan skitsamma :D haha
sen fortsatte vi till stan, MINA FÖTTER DÖDADE MIG SÅ FUCKING ONT DET FUCKING GJORDE(SKORNA)


puss & kram love y'all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0