trött

FYFAN vad jag e fucking trött altså. Jag va igår och jogga en mil, och efter det stack jag till Katarinas studentfest. Bilder kommer nog senare eftersom elin har lite problem med att logga in och skicka bilderna :D

Måste ba berätta om idag HAHHA. vi va hemma typ halv 3 och somna halv 4. Jag sov hos mirela och vid niotiden på morgonen hör man Mirzet(hennes bror) sätta på musiken PÅ FUCKING HÖGSTA och sjunger högt som fan, samtidigt som hennes pappa snackar i telefon som en äkta bosnier(skriker).



Mirela: - MIRZETE SMANJI TU JEBANU MUZIKU DOK TI NISAM GLAVU SMANJILA
soooom jag flabba, jag va helt flummig på morgonen.

Sen stack vi till väla med lil'azra och shoppa för det va rea..-.- det va ba azra som handla en fucking klocka allt annatva fucked up. Fram tills nu har jag ba umgåtts med folk på basketplanen. BILDER KOMMER SEN NÄR MISS BRANDT SKICKAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bilden med mitt öga har inget med saken o göra -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0