AE, pallar inte NV-skämt

Helt seriöst... jag ska berätta lite hur det är att gå nv...

För det första så efter ett år kommer alla i klassen på sånna RIKTIGT RIKTIGT torra skämt som e så nördiga att man måste skratta åt dem. T.ex.

"Vi måste accelrera snabbare uppför trappan annars kommer vi försent"
"Vi gör grupptryck mot dig med 50 KPascal"
"DU är fett trög, upphöjt med 1000"
"Min mage är 10 meter i diameter"
"Gör ett diagram över dina resultat, okej?"
"Vilket är snabbare, ljusets eller blixtens hastighet? BLIXT ÄR LJUS HA- HA- HA -.- "
"och en kille i klassen heter John och blir kallad för JODIIDJOHN.. för det finns en jon som heter Jodidjon.."
OSV(kan hålla på i all evighet).... Altså allt har med matte, fysik och kemi att göra.. riktigt torrt.

Och efter ett år i NV-linjen
- Är miniräknaren din käraste ägodel :P
- Många i klassen (inte jag) kommer till lektionen 10 minuter innan lektionen ens börjat.
- Du nöjer dig inte med MVG- (för det finns ett minus)
- Du kan inte låta ett olöst mattetal vara
- Vissa samtalsämnen kan vara om någon ämne... (mobbat)
- Alla har penna till lektionen (vilket var omöjligt på Fredde)

SÅ VÄLKOMNA ALLA NYA ETTOR :D Speciellt lilla Azra som jag vet ska börja där <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: d

uaahahahha så jävla sant !

2009-05-28 @ 20:31:03
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0