AE pallar inte

Sitter här kl 8 på morgonen när det inte ens e skola, och kollar spongebob schwammkopf
Sen kollade jag skolmailen och JAG PALLAR INTE DERAS MAIL HAHAH



en skrev: Säljer nu min tillgivna Dammråtta vid namn Doris(bifogad fil) pga flytt. Älskar att ligga bakom min svarta soffa och avskyr vatten och dammsugare. Säljes för ynka 50 kr eller högst erbjudande. BVSA

en svara:
Jag säljer min stämpel som självmordsbombare. Hämtas av kuratorn och undertecknas av malcolm. Många timmar hos psykolog kristian arnryd.

Budet börjar på 1000 kr. SH

en annan svara: HEJ jag säjlger nu ett paket med begagnade näsdukar. Mycket bra skick, (lite kladdiga bara).

PRIS:99kr

 

WTF? HAHA


Kommentarer
Postat av: irma

hahaha orkar fucking inte dom mejlen asså :D

2009-05-22 @ 22:18:15
URL: http://irmasmajic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0