allt e så jävla fel

Alla tankar snurrar runt, jag orkar inte detta mer. Kan inte den tiden komma då man inte bara kan tänka på inget, där man inte behöver slösa energi på att tänka på saker som bara äter dig inifrån. Snälla berätta för mig om det är sant, Jag lovar jag förstår inte. Jag är förvirrad, du är den viktigaste i mitt liv, förstör inte ditt eget !

Att vara snitch, det är det värsta enligt killar, klart är det det men ibland är man det för man måste, för man bryr sig om sin vän. SNITCH betyder.. SKVALLRARE ( altså berättar ut något som är hemligt och SANT ) vilket gör mig osäker. Jag litar på dig, men du avslöjar dig själv!

orkar inte mer



Kommentarer
Postat av: donika

vad har hänt älskling

2009-05-01 @ 17:03:55
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0