Bilder från igår :)

OUF SOM JAG SOV :D i 14 timmar, har aldrig sovit så fucking skönt i hela mitt liv HAHAH. MATEO ville förstöra min sömn och ringde halv två (säkert som revansh mot mitt samtal kl 6 igår :) ) Han ringde från GBG. MEN TÄNK ER... MIN HÖGA RINGSINGNAL CAAAAAAAAJORIJE SUKARIJEEEE VÄCKTE INTE ENS MIG HAAHAHAHA

Idag vaknade jag runt halv ett, plugga lite matte B gick med mirela till maxi och köpte denna sovtröja(vad heter spavacica på svenska:P?) till VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!!!! <3<3<3<3<3<3
och maffiapappa med sina biceps där vid sidan HAHA ae.
Bilder från mezo, typ förrigår elr ngt :S

HAHAHAHA som VANLIGT ska martina vara "posaren"   ^
BARA MITT KEX !!

ELIN KOM MED PÅ FOTO SHIT, DETTA MÅSTE UT PÅ BLOGG ! haha, och kolla som Azra Snear Amina HAHAHA
AZRA E SÅ FUCKING SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT !

HAHAHAHA och detta var blattarna igår när vi fick damp av att sitta på den lilla BRANTA backen, så kom denis på att det finns en bänk. Och lägg märke till att denis har EN svart strumpa, för han fick skoskav av de vita 15 år gamla pappaskorna och lånade Aminas ena strumpa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0