Bio

Shitit så bra film vi såg idag. KatastrofBRA !
EGENTLIGEN slutade jag 11 men var tvungen att kolla på tysk film 13 till 15.. -.-
Alla blattar KUTADE till TH så vid halv-ett-tiden var TH fullt hahaha, och där träffade man Elin, Lirri & Martina. De ba nej TH är fullt, SÅ de stack och köpte SOLROSFRÖN som de skulle äta på bion HAHAHA (med skal)

Filmen va om en grupp som hette die welle, typ hitlers efterträdare. Och deras "hälsning" var att göra en våg med armen, som vi flabba när de gjorde det. Och jag kan såklart inte sitta stilla och vara allvarlig i 2 h, så MITT I ALLT när alla va tysta och en kille skulle skjuta en annan kille började jag skratta... Och för att jag inte ska känna mig ensam började Martina också HAHAHA. Så kom sånna killar skulle mobba oss.. de ba : HA-HA-HA ... då dog vi av flabb ännu mer...

Och varje gång jag vände mig mot martina va hon HELT inne i filmen medan hon åt sina nötter. Hon likna en hemlös unge som typ såg två alkisar ha slagge

mitt under filmen började jag & martina prata om epilator och hur ont det gör att raka sig med den HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Hitlers efterträdare

AAAEE arnela orkar inte att du ska sitta och skriva saker om mig och sånt.. du vet mkt väl om att jag aldrig skrattar på de viset eller går runt och hälsar på folk med vågen ? keddan på dig

2009-05-08 @ 17:32:58
Postat av: donika

HAHAH FATTAR INTE MARTINAS PROBLEM ASSÅ:d

2009-05-09 @ 13:48:59
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0