CRAZY DAY

JAG HAR INTE SOVIT PÅ 40 TIMMAR. Förklaring? Okej... Först stack jag med Mirela, Stephi, lilla Azric, Martina, Elin, Amina. Sen stack Mirela med sin loverboy och Muki ringde för att vi skulle gå till sabina...

Irmo & Mateo kom på vägen.. AE IRMAN DROG MINST 20 SKÄMT PÅ SAMMA GÅNG OM MIG, och den som skrattar mest är endå jag..:P Sen kom Admir och vi alla stack upp till ettan på GA :D hahha efter ett tag... SPILLDE JAG JAG JAG JAG mateos cider på soffan... och mateo anklagade mig 20 gånger och tryckte upp sitt FETA FINGER FAN I ÖGAT PÅ MIG OCH SA : ALLT ÄR ARNELAS FEL !!!!!!!!!!!!!!!! typ .. så alla blattar hjälptes åt att föna sofan HAHA


Och jag var offret, objektet, den utfryste hela tiden HAHAHA alla skämt gick ut på att arnela blev utsatt och alla njöt och va glada HAHAHA AE. MAteo blev packad, kan jag direkt säga (trots hans nekande) Han pissa från balkongen visa röven rapa mig i huvet osv... helt borta medan vi andra dansa brzo kolo (senare) :)
ae jag leker sån muslim...

Och mateo skulle såklart visa mig hur man gör "they see me rolin' "

Sen har vi ligan här ja....

VÄRST AV ALLT VAR IRMANS FJORTISBILDER MED PEACE-TECKEN eller typ denna hahahah....

Vad fan hände med "adamsäpplebilden" Irman? Jo irman fotade sitt adamsäpple i profil... det va värsta klotet i halsen
Här e han bara allmännt glad :D hah
Irman: - BORDE INTE JAG VARA MED I PARLAMENTET?
Alla: - Klart du e roligast..
Irmans roligaste skämt från parlamentet: .Vad är Kalaha? - Jag vet inte men jag skulle gissa på fitta? -.- AHah ae
de bästa "kärleksskålar"

Vid halv fyra stack alla.. Jag Admir Ema och Sabina stack till Max.. OCH VEM TRÄFFA MAN DÄR? ANTONIO heeeeeelt borta :D hahaha ae
Arnela: Antonio e du packad
Antonio: Lite e du? :)
Arnela: nej jag är snäll flicka dricker aldrig
ae ge dig Antonio :)
arnela var trött... klockan typ tre... (viktigt o skriva det)
Sen KLOCKAN HALV FYRA badade vi jakuzzi på bottenvåningen, oh så fucking skönt gick vi ner dit i våra flyktingpyjamas och improviserade med handdukar och shiet.
vi i hissen HAHAH

Okej. när vi va färdiga var klockan närmare SEX på morgonen. Och arnela gick en runda själv i stan då, för vissa personer... (höger på bilden)... DÄCKADE.. Och nu kommer det roliga....

arnela ringer mateo 6 på morgonen.. och va helt hyper
A:- HEJ MATEO :D:D:D:D:D:D
M: - WTF? Arnela?
A:- HEJ HUR E DET MED DEJ DÅ?
M: -Arnela klockan är 6,20?
A: -ALLVAR? Upp & hoppa :D
M: - Jo det e bra, men ska sova igen.. hejdå ha det bra

Jag plågade Admir också, väckte honom kl 06.30, vilket också va kul för han va helt borta i början. men han höll mig sällskap i mobilen i 50 min medan "jag letade frukost" men ingenting i stan va öppet :P

Jag kom hem till Ema igen & väckte dem  drog skämt medan de va halvt hjärndöda och avsvimmade. Mina skämt knäckte allt HAHAHA, tyckte dock inte Ema... men sabina skratta typ i sömnen HAHAHA  Ema hade dampet 2010.. hon ba: arnela håll käften, arnela sov, jag behöver sömn, gå till özen allfrukt.. och sen kmr jag inte ihåg så mkt av dampet (tror jag stängde ut mkt) SORRY EMA LYSSNADE INTE :D hahaha men lyssnade på dina skämt. hon e jättesöt när hon e sur&skittrött men endå drar skämt HAHAH

Efter det köpte jag kaffe & gick jag hem, fortsatte dagen med stäning, plugg & GRILLNING MED AMINA, ADMIR & DENIS... Amina va inte på hugget idag tyckte man... inte jag heller för den delen men resten av hela dagen har jag varit HYPER!!!!! Och nu är klockan kvart i elva... jag vaknade förrigår klockan halv sju HAHAHAH ae.. ska sova nu och sova till folkdansen ;)
PS. GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUKI GRATTIS MUK

Muki= muamer, som fyller 17

Kommentarer
Postat av: donika berisha

HAHAHA HAR DU DAMP ME MUKI LR HAHHAHHA

2009-05-30 @ 23:16:39
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0