Dag med Sabii :)

Det var längesedan jag & sabii va tsm och ba prata ut. Igår va jag med henne, och vi gick ut en runda. Kmr Sukarije ( jag vet ej vem det e, men en kvinna ) och hade Citygross-påse på huvudet mot regnet. Haha
ser ni henne? jättekexig

Och sen gick vi hem till henne och började prata om frosting (kl 10 på kvällen) och så kom vi fram till at vi villebaka muffins.

Ja, jag käkade mer deg. Typ käkade all ingridiens hon hade hemma. I alla fall. Sen för att man ska kunna sätta på glasyr måste de vara kalla. Och då kom sabina fram till 2 lösningar :P
1. SATTE PÅ FLÄKTEN HAHAHAH
2. Kylde ner dem med hjälp av händerna, altså radade upp typ 5 muffins på sina händer :P


Det längst upp är cocos med karamellfärg

Och sen gjorde vi BOSNISK muffins (A)

och med våra initialer :)
Och sen skulle sabina göra lika fin blomma som mig...

detta blev hennes...
HAHAHAHAHAHHAHAHA
Sen vad det gäller karamellfärgen, Jag hade riktigt kul med den....

Vi satte också på läpparna, sen gick det inte bort, och jag sov med det... Så nu har jag fortfarande karamellfärg på läpparna :D

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0