"det skulle han aldrig göra"

"Jag känner honom/henne, det skulle han/hon aldrig göra"
Det är den förbjudna repliken, det jag använt till människor jag litat på, men till slut blev det inte så. Det hände endå. Nyligen chockerades jag av en ny person, en person jag levt med HELA mitt liv, som visade sig vara en annan. En människa som låtsats vara en annan person än vad den är.


Att säga att någon aldrig skulle göra något för "det är inte likt henne/honom" det är bara fel. Ibland säger man till och med det skulle aldrig JAG göra, och endå händer det att man gör det man sa att man inte skulle göra. Det kanske är lite komplicerat att förstå för er, men ja... jag kan ej förklara bättre.

Människor är något man inte förstår sig på, de flesta har inte en personlighet, utan 2-3 stycken. Och när de andra personligheterna kommer fram, känner man inte igen den man stod närmast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0