En dag med sakatbarnen :)<3

Igår visste vi inte vad vi skulle hitta på, doni & ja.. så hon sov över.  Först satt vi & snacka och åt soppa med bokstäver och ärligt talat ibland har man så lite liv så man fottar soppan:P Speciellt donika......
Jag försökte få sånna "tecken"

Men sen kom inga normala ord.. så jag ba OH KOLLA IN, SOPPAN GAV MIG ETT TECKEN...
Och donika dog av flabb(såklart)

Sen gick vi till maxi och panta 50-öringar som blev 123 kr HAHA då kan ni tänka er så många 50öringar vi hade :P
OCH JAG VA MAXAD, hade KICK till max. Medan mirela va torr som fan och åt sin fula chips och donika ba skratta..
Sen mötte vi amina..
och jag "ramla" på gatan

Och sen körde jag leken " har du någonsin gjort detta" och gjorde en massa dumma saker... Typ lekte FBI slängde mig i buskar & sånt.

Sen amina ba: Det e skitsexigt med MKT läppglans så vi maxade på med läppglans
Sen spela vi 21 och lite sånt..
Kommer denis där med AXELPEKNINGEN, jag dog (bokstavligen)


Har inte skrattat så mkt på VÄLDIGT LÄNGE som jag gjort dessa 2 dagarna..
Och ännu en gång: nej donika, jag har inte rökt på....

- Nu är jag Ömhårig , amina drog mig i håret typ 20000 ggr för hon ville göra "volym".
- Donika är förkyld jag smitta henne så hon drack te typ 5 på morgonen hos mig ..:P
- Amina blev av med sitt mp3 lock efter att mirre massakrerade henne.
- Denis fyllde 16 igår <3 GRATTIS ÄNNU EN GÅNG Mitt "grattis-sms" till denis va denna : Hej&HÅ grattis på din TÅ... han ba wtf? :P HAHAHA

Kommentarer
Postat av: dona

ljug inte älskling, dessa dagar har du varit riktigt hög :D haha nej skojar, loveu och vår jävla cp humor

2009-05-06 @ 21:43:21
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0