Epilator tjejer !

Killar behöver inte läsa..
För att liva upp stämningen lite så ni inte dör av sorg när ni läser mina inlägg. Så vill jag säga att ni som rakar benen varje dag på sommaren gör ett FETT STORT FEL! Jag började änvända denna typ 3 år sen. I början gjorde det ont som FAN ! men har man självdiciplin kommer man igenom de första 10 gångerna gråtandes :P Efter det blir det vanligt gör inte ens ont... Man behöver inte raka benen på 3 veckor, plus att håret växer mindre & mindre, och man rakar inte av de små ljusa hårstråna som blir SVARTA OCH TJOCKA när man rakar med rakhyvel.

Jag svär den rädda mig :) Buy ! jag köpte den för 300:- och den är värd vartenda öre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0