För håret

altså desto mer tiden går desto MINDRE är mitt hår slitet :P jag tänkte klippa mig men nu är mitt hår typ friskt och krulligt. I bosnien klipper jag mig men endå.. tänk att denna krämen har fixat mina toppar ;)


Och sen för att fortsätta, jag fick mitt fysikprov idag. Och jag fick 22 p... för att få mvg skulle jag få TVÅ FUCKING små poäng till :( varav ett till VG-poäng fick typ damp. Och han tog ifrån det vg-poänget för jag inte hade avrundat.. AE GEREJ ANDERS :P

Och sen hatar jag detta vädret, jag blir cp av det jag svär typ halv flummig/idiot och ibland ba mitt i allt hyper/glad man ba okej Arnela... eller ok, jag erkänner jag kanske e så av mig själv (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0