Funky :)

MÅSTE BÖRJA INLÄGGET MED ATT SÄGA : JAG GICK TILL SKOLAN IDAG. Jag sa till Admir att jag gick till skolan och det e jobbigt för man pallar inte på morgonen.. Han ba : OUUUUUF SHIT GICK DU TILL SKOLAN? SHIT , nu kommer du säkert också skriva det på bloggen: jag gick till skolan. Och ba för det så gör jag det

idag skulle vi titta på film... och första mattelektionen..
Bevz: OH NEJ VI SKA TITTA FILM, MÅSTE TILL ICA & HANDLA GODIS
Jag: No problems vi kutar.
Så gjorde vi det, och för att leka barn köpte vi halsband... och satte det på huvudet som hippies ;)


Och jag säger till er som jag sa till alla andra vi gick förbi idag: JA, vi kan lida av någon permanent psykisk sjukdom...

och så på lektionen har vi mig,, ganska omskakad :P och Bevz med sin "nya mobil" altså alla nv-barnens FAVORITOBJEKT : MINIRÄKNAREN
Bevz din kamera e sjukt bra !

Måste också skriva dagens citat som min SVENSKALÄRARE SA!!!!
"Man hör ju att det finns ett ljud, men man hör ju ingenting"
Eller Artur till mig när jag sjöng Womanizer:
"Du sjunger fint, men tyst Arnela" HAHAHAHAHAH okej känner mig älskad


Kommentarer
Postat av: beverly

hahaha, älskar idag! HAHA! tack för mobil-komplimangen. Men för fem minuter sen beställde jag en ny mobil (dålig 2 megapixel kamera) cry me a river :'( HAHAHUAHAUHAUHA :D

2009-05-18 @ 20:41:22
Postat av: arnela

HAHAHA varför beställde du DÅLIG mobil? HAHAHAHA

ps, jag tänkte lägga in "kalla-på-regnet-bilden" men tänkte du kanske skulle bli sur HAHHA. loveutoohoney :)

2009-05-19 @ 06:26:48
URL: http://neelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0