Galago

Okej, nu ska jag berätta någonting chockerande, världen gick NÄSTAN under när jag såg min bror plugga... Fattar ni? Han satt framför en BOK. Altså en RIKTIG bok. Det är typ lika stor sannolikhet som att Mirela ska köpa något som INTE är på rea. Och det har aldrig hänt, hon kommer köpa det, BARA för att det är på rea :P  Eller det är typ lika stor sannolikhet som att min pappa hade fått "lust" att laga mat.

Och sen finns det omöjliga saker, som typ att Kenny ska "BLIR" biff, som han säger. Eller som att Beverly ska motstå en geisha-choklad. Vad det gäller mig, så brukade det vara omöjligt att jag inte var i väla på 2 veckor. Men det har gått mer än 1 månad nu. Jag fattar inte mitt problem.

OCH.. jag har upptäckt mitt nya favoritdjur (efter tiger) Den heter Galago...
Den har HJÄRTFORMAD NÄSA :D fast hjärtat blir upp och ned men skitsamma

Om ni säger att den är ful(jag vet att Martina kommer att göra det-hon kan inte motstå) Så kmr jag massakrera er med en gaspistol och kanabiskvist.

Ha d :)

Kommentarer
Postat av: profet

HAHAHHAHA lyssna jag svär på min lille bror att när jag såg den bilden och du skrev att den va söt jag tänkte skriva ööh .. JAG LOVAR jag satt och bara måste skriva det så har du skrivit att jag skulle göra det... känner du mig elr känner du mig bättre än jag känner mig själv för att jag känner mig själv?..ae

2009-05-11 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0