Kamera

ÄNTLIGEN ! Nu har jag fått en kamera, 10 år senare. Och det innebär, roliga bilder man kan sätta in på bloggen
Det är denna sjukt bra kamera.
Mirza: - Man mååste ha en kamera när man åker till bosnien eller hur ;)
LÄTT FETT. Jag åker om ungefär en månad, jag pallar inte vänta. Idag tänkte jag på hur FUCKING kul jag har där nere. Och sen "imorse" åkte Amina & MIrela till Costa, får väl önska dem lycka till trots att de inte kommer se detta :P

Och ESC ikväll, då ska alla blattar samlas och kolla HAHAHA lätt

Idag var det Medaljjakt, och jag känner mig riktigt stolt över mig själv (och mina simmare - som hälften av dem vann medalj) Och vet ni vad? De är nybörjargrupper ! ni kanske inte förstår vad det innebär att C1:or vinner medalj men det är SKITBRA.. OCH MIRZET mirelas lillebror VANN GULD ! GRATTIS TUTTE
och min chef sa, LÖNEHÖJNING i APRIL... och ytterliggare efter sommaren. Det är KACHING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0