MIRELA ÄR HEMMA

COSTA BRAVAUNGARNA ÄR HEMMAA... WOHO äntligen ska man få höra alla smaskiga detaljer om hur det va fyfan. Och tänk er då vet man närmare vad som väntar en i trean.

Och MUKI ska följa med till Liseberg 6/6 FYFAN VAD DET KOMMER ATT BLI KUL ALLTSÅ. Tre bussar åker från hbg, SHITIT...OCH KENNYBOY SKA INTE???????? fucking trög mogolid är du kenny, fatta så kul om du hänger med !!!

Och mitt i allt vill jag bara säga att Arnela är en fucking feg apa. Vågar inte ljuga för mina föräldrar. Mateo vill att jag hänger med till Nordic i GBG den 30:e (då Shan the man är i hbg) MEN..... OOOOOOOOOOFTA att jag hade fått göra det av Mirza? Hell to the no.. I så fall måste jag få med mig några GUUURLFRIENDS ;)
Altså om jag ljuger och de får reda på sanningen blir jag halshuggen, massakrered, strypt, piskad osv....
Fast så metaforiskt talat. Mina föräldrar e softish men hade aldrig fått ta mitt körkort om de förlorar förtroende.

Detta va förra discot... i December......................................... SÅ fucking kul


http://www.clubnordic.se/
Det är bra att kunna ljuga ibland, men jag kan inte. Fyfan vad jag får skuldkänslor och blir nervös... cp....

Kommentarer
Postat av: bev bev bev

JAG VILL DIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!! fucking fett! :o

2009-05-26 @ 20:06:31
Postat av: beev bev bev

jag vill diiittt!

2009-05-26 @ 20:07:16
Postat av: Anonym

Var glad att du inte åkte hela vägen från Helsingborg för det där. Det ser kanske fett ut på video, bilder och annat med Club Nordic är klassats som stans största fjortis disco. Endast små 94or med 70 kg brunkräm och andra små glin som hänger på dom discona. Mina lillkusiner som är 13-15 år går på det discot. Inget för 92or och uppåt alltså. Troo miig!

2009-06-10 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0