Mirela

Okej, jag vill göra ännu ett personangrepp i min blogg :P Denna gången om min syster Mirela

Jag kan börja med att säga att denna text inte ens beskriver 0,001 % av hur jag känner för dig för det går inte att beskriva. ALLTID när jag haft det svårt, har du funnits där för mig, precis som en syster. Du är den som vet allt om mig, inifrån och ut. DU vet hur jag tänker och jag vet hur du tänker.



Dobro je kad u zivotu
za nesto se boris, rukama stvoris
dobro je kad u zivotu
nekoga volis, neko te voli

Dobro je kad u zivotu
neko te sluti ti nekoga slutis
ali je nabolje kad u zivotu imas nekog
s kim mozes ovako da sutis

Du är den personen s kim mogu da sutim men endå pratar vi, endå finns det i luften. Vi förstår varandra utan ord. Jag tror inte någon (inkluderat familj & andra vänner) känner mig som du gör.

Hur kan du vara en så bra person? Du är den ENDA I LIVET som ALDRIG ALDRIG svikit mig. Jag vill bara säga tack för allt du gjort för mig, och för att du orkat med mig. Jag är för alltid din syster som älskar dig mest av alla. Det var gud som skickade dig till mig, gud som ville att när jag föddes att du skulle kolla efter mig. Hur kunde en två-åring kolla efter en bebis? det gjorde du. Du gjorde mig till den jag är idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0