Olika sidor.

Alla människor har olika sidor av sig själva, vissa fler vissa färre. Men jag tror att jag har de mest motsatta sidorna av mig själv. INTE fler personligheter, för det är en helt annan sak, och betyder att man inte är sig själv lik beroende på vem & var man är. Jag tänkte på det igår, oftast är man t ex
>> en mjukis-person, t ex gillar djur, barn, tar hand om skolan sköter sig.
>> en "GB" hård, skiter i skolan, följer senaste modet, störst på fester osv.
>> Träningsnarkoman, lite svårt i skolan
>> Pluggis, har glasögon, alla mvg, inte så jättemånga kompisar
>> "esteten" målar & ritar finaste bilderna, dansar finast eller sjunger finast.
Och så tänkte jag, VAD är jag? Altså jag är lite av varje :P kolla dessa bilderna, RENA motsatser
DE HÄR TVÅ PASSAR VERKLIGEN INTE IHOP NÅGON STANS...
folklormänniska...

med allvarlig DIVA


Och i denna bild är jag CPGAST och MVGBARNET i KEMI


Och sen här har vi GB TILLSAMMANS MED BARN HAHAHA WTF


Allmänt crazy..

Och till motsats av den har vi glaada söta Arnela..


Det är bra & ha många sidor, orka ha en sida alltid, till slut blir det för plastic & boring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0