Riktiga vänner

En vän är inte bara någon som man umgås med och delar "hemligheter" med, utan det är en människa man verkligen kan lita på och som verkligen ALLTID finns där för mig. Idag har jag insett vissa saker. En riktig vän KAN INTE prata skit om en, då är det ingen riktig vän, och en vän skulle inte bara skita i dig när man bråkar om en liten sak.

Varför ska det alltid vara jag som förlåter? Jag förlåter en, utan ett förlåt ens. Jag orkar inte det mer, jag gör allt för att vara en bra vän, och det är många som uppskattar det och är därför nära vän med mig. Men sen finns det vissa som inte uppskattar det och blir sura för fucking minsta lilla. Jag är inte den personen man bara kan SLÄNGA UR SIG SKIT PÅ, jag tänker itne vara det mer! det är fucking slut med det. Riktiga vänner finns inte överallt !

Jag vill också passa på att säga.. Tack Mirela, min andra halva.
Tack Amina för att du faktist funnits där för mig på senaste tiden, och varit villig att lyssna på det jag haft att säga. Trots att det inte angått dig <3



Och så har vi Sabina, som ALLTID ALLTID funnits där för mig, vill påminna dig om att jag inte glömt det och att jag uppskattat allt du givit mig, kärlek & vänskap som man inte hittar överallt. Trots att vi inte träffas så ofta, så är det PRECIS likadant som innan när vi är tillsammans. Du har varit mitt stöd, och den som fått mig att känna mig bra när jag varit som sämst.

tack är inte nog, det ni gett mig är omöjligt att sätta värde på.

Kommentarer
Postat av: Sabina

aaaw jag fick tårar i ögonen! klart att jag alltid är där för dig, nisam budala da pustim nesto ovaki fino o alla dom som sårar dig kan resa dit solen aldrig skiner för dom e inte värda ett piss!

2009-05-16 @ 10:47:23
URL: http://biino.blogg.se/
Postat av: arnela

ja, och jag har lärt mig att det som är underbarast och real finns alltid där. Oavsett vad. <3

2009-05-16 @ 15:30:18
URL: http://neelo.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du va snäll o ta bort inlägget, blir inte direkt glad utav de, thanks/ d

2009-05-19 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0