Storasyster är en ung kvinna nu....

Jag vet inte ens hur jag ska börja.. jag bara känner att känslor kommer fram nu när jag inte sovit på 28 timmar och jag har så mkt energi att jag vill ge allt på detta inlägget... Jag har kännt dig hela mitt liv, vi har delat allt tillsammans, bokstavligt talat, allt. Det finns ingen relation som vår, finns starka relationer, men ingen som vår.
Många säger: Jag älskar dig så mkt att jag inte hade kunnat leva utan dig. Menar man det verkligen? Jag hade kunnat säga det & verkligen mena det. Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig, hur jag hade klarat livet utan dig. Några bilder har jag fått fram på datan som väcker minnen...OCH JAG BRYR MIG INTE OM JAG SKÄMMER UT MIG PÅ HUR JAG SÅG UT PÅ VISSA BILDER SOM BARN :P För jag va extremt ful på vissa

Först måste jag varna läsarna för väldigt många bilder som direkt när man ser dem man tänker "flykting".. men men
Här har vi mig liten i blå klänning wannabe och mirela i den sötaste tröjan/klänningen.

Och här har vi ännu äldre bild, RIKTIGT skämmig bild, men värd att sätta ut.. Mirela vänster arnela mitten(kolla inte på min dubbelhaka, min 1 milimeters mun, mitt uteliggarhår) Ända sedan den dagen jag insåg vad saker och ting är, sedan den dagen DU lärde mig att gå; visste jag att du var den som skulle leda mig genom livet. Du blev den viktigaste i mitt liv...

Du var alltid med mig, oavsett om jag inte ens kunde gå, och jag var tvungen att hålla mig i saker för att kunna stå upp.
Du lekte barbie med mig, oavsett om jag inte ens visste vad det var.

(ignorera håret, mina föräldrar gillade att "slicka det på sidorna")
You always held me, and never let me fall. Still today - you're doing the same thing.

Vi växte upp tillsammans, som riktiga systrar. Min bror där nere sån leker att han kan stå upp som oss coolingar

Firade bajram tillsammans...

Lekte maffior tillsammans...

Och vi har alltid varit lika sjuka.. Vi har lärt varann hur man har kul.. hur man verkligen är GALEN
Här har vi då ett bevis på det... (vi lekte jelena karleusa - en serbisk artist med silikonbröst) och satte in stumpor i tröjan. Lite väl "krezavi"-(översättning:typ tandlösa) är vi vel...
Och allt annat roligt vi gjort tillsammans genom livet, allt oförglömligt och sjukt...(lägg märke till min heta tröja)
Men detta året, händer något stort. Mirela tar studenten, blir vuxen och förhoppningsvis ako bog da får körkort också. Hon har till och med skaffat sig en underbar kille(vet ej än om han är det, men än så länge verkar det så =) ).. Du är nu vackrare än någonsin, och blir allt vackrare för varje dag som går, vacker inifrån och ut.


Vem hade kunnat tro att lilla fakeboobs-, rosa flickklännings-, EntusiastiskPåVarjeFoto- Mirela till slut faktist slutade leka barbie med mig, och slutade låtsas laga mat av löv ute i skogen med mig och istället blev en Vacker Ung Kvinna som snart blir helt självständig. Jag vill kunna lägga till bilder att den sista bilden av oss blir två gamla tanter som dricker te på ett ålderdomshem & dör tillsammans - av skratt.

Volim te räcker inte,
alltid din syrra
ps. detta var LÄTT det mer känslosamma inlägget jag ngnsin skrivit, började nästan gråta 3 ggr -.-

Kommentarer
Postat av: Pussyn

Det va riktigt fint skrivet arnela, jag börja nästan gråta själv , jaa det är martina som skriver fint för en gång skull. Ni är verkligen en förebild till vad äkta vänskap är älskar er båda <3

2009-05-30 @ 12:07:09
Postat av: Mirelaaaaaaa

OMG älskling, jag älskar dig med över hela mitt hjärta, du e så fucking söt alltså, jag fucking sitter o bölar nästan så underbar du e, vi ska fucking begravas i samma grav HIHI (6) Volim te najvise duso moja (L)

2009-05-30 @ 12:17:54
Postat av: rulesofsex.blogg.se

rulesofsex.blogg.se

2009-05-30 @ 17:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0