Älska lördagar&fredagar, hata söndagar !

Fredag är festdag, lördag är softdag... söndag är självmordsdag.. så fuckng tråkigt. Förrutom folkdans gör jag INGET.. alla människor är gömda i buskar och sånt? vafan gör man på söndagar. När jag kan drar jag & shoppar, men NV programmet stoppar mig hahah, jävla kemiprov jävla historiaprov & 100 engelska glosor !

Igår satt jag & mirela hos mig, haha sjukt att jag och hon har umgåtts hela livet och endå aldrig tröttnar på att vara med varandra :D Igår satte vi på högsta volym hos mig, gick igenom låtar man kan ha på fest. Gjorde smooties och fulade oss. Haha bilderna blev för brutala, man kan inte lägga ut dem tro mig ni hade dött av garv.

Vi var på MC också, och det fula är att när vi gick kommer mirela och säger ngt IG igen och jag ba WTF? hon ba vet inte :D igen ! jag ba haha det var exakt det jag skrev på min blogg hon ba ALlllllvaaaaaaaaar eheeeee haha.
Vad fan ska man göra idag? hatar när jag inte har ngt att göra ! jävla ...

Jag har lagt till Mirelas låt.. femma på bosniska ipod (den blåa) haha sån glad kmr hon bli :P



Måste berätta om "mujkanovic exklusiva låtändringar" HAHAHHA


Mirela, hennes bror & hennes kusin har ngt i släkten som heter "ändra låtar".. fattar ni hur kul det är? Alltså
alla dem var hemma hos dem en gång, och jag var där.. Så satte dem på en bosnisk låt.. och i refrängen gjorde ALLA tre om orden till ngt snuskigt/svordomar.. alltså det är sjukt roligt. Typ sånna låtar som "eh kako smo se ljubili" eller "bekrija i dama" som mirela gjorde om igår så jag bölade. Jag har nog aldrig hört dem sjunga en låt så som den verkligen är hahahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0