Amina: "jag kör"

Jag satt hemma, fick sms av amina..."kom ut vi måste snacka"
jag ba "aehkom hem till mig så slipper vi stå i kylan så kan du lätta på hjärtat här uppe"
amina: "neej jag kan inte komma upp"
Jag:"vf"
amina"det lär du se"

Jag kommer ner, sitter hon i en bil och tutar.. skuttar ut och säger JAG HAR FÅTT KÖRKORT :D
hahahaha vi stod där och hoppade av lycka :) nu ska det allt bli fest varje helg.. ELLER HUR AMINA?

GRATTIS IGEN DUSO MOJA :D

så tog hon oss på en kort runda i stan haha duktig förare det ja ;)

Amina "Vet ni hur skönt det känns att säga JAG KÖR, overkligt"
Mirela "ja det är riktigt fult"
alla ba -.- minen
Mirela ba "haha ja men det låter ju fult, alltså man är inte van" hahahahahahhaha

<3

Kommentarer
Postat av: donika berisha (dblicious)

yeees :D grattis itll henne. OMG MIRELAS KOMMENTAR HAHA JAG MÅSTE LÄGGA MIG !!! :d

2009-11-24 @ 07:55:18
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: amiina

TAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!! :D:D Lätt fett att vi ska :D Måste bara skaffa egen bil också för Zufko doesn't support party-marty -.-

2009-11-24 @ 15:25:57
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0