Andjelika <3

Alltså, har inte blivit så rörd på länge.. denna tjej alltså, världens sötaste tjej och hon ska snacka ngt om utseende haha <3 skrev så söta grejer att jag ba tappa hakan SÅ SÖT

[email protected] said (16:34):
fyfan arnela så avundsjuk jag är på dig
NEVJEROVATNO
du har fucking allt
skjut mig
jag kollade igenom hela din fb
shit mannen fick nästan tårar
[email protected] said (16:35):
din längd dödar mig, din kropp dödar mig, ditt huvud dödar mig, den BILDEN dödar mig, din personlighet dödar mig, hela du dödar mig!! arnela budi stolt för du e så SNYGG
du e så jävla snygg
får damp
äosgsröignrd
[email protected] said (16:45):
nedo Bog moj da te neureknem!!
da kucnem så fkn fin du är
i uvijek ostani kakva jesi för så är du bäst och det gör dig ÄNNU snyggare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Andjelika DU ÄR VÄRLDENS SÖTASTE FUCKING INSE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


och KOLLA vem som snackar, har inte ens smink och är VÄRLDENS SÖTASTE TJEJ, kolla ögonen DÖDLIGA och inget annat. smajlet, utan kedd, det FINASTE INSE INSE INSE INSE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0