Detta funkar inte

Jag kmr dö i stress, har aldrig i livet varit så stressad som nu.. bara jag säger: Okej arnela glöm inte plugga till kemiprovet nästnästa vecka, och till matteprovet nästavecka, och till historieprovet på fredag, och till tyskaprovet överimorron, och glöm inte 100 glosor till engelska.. oj just det glöm inte att läsa svenskabok.. JAG BLIR INSANE ! jag svär på gud sitter som en fucking råtta och pluggar om dagarna.

Om 2 veckor är det över :D <3 och på lördag spelar Bosnien,
så det blir inget bio trots allt doni och deki sorry :( Känns som att kemi&biologiprovet gick skitbra denna veckan, och jag får reda på Fysik A slutbetyg i veckan, omg !

Igår tränade jag sönder, bokstavligt. Men det har aldrig hänt att jag nästan somnade på en träning hahahaha mitt under spinningen stängde jag ögonen typ ville däcka, men jag höll ut i 1½ timme jaja gött. Börjar skolan 10.10 så fucking skönt, nu när jag byty grupp har jag 2 sovmorgonar, älska nv <3 hahahahaha trots den psykiska misshandeln HAHAH :P

bilden är RIKTIGT gammal, kanske från 1800-talet eller ngt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0