Födelsedagsmånaden?-.-

Fan va alla ska fylla år i november hahahaha BEVZ fyller 17 idag :D GRATTIS GUMMAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Normala bilder på oss finns inte :S detta är den enda som är någorlunda normal. ska bjuda på några VRIDNA bilder på oss HAHAHAHAHAHAHA kanske 1 år gamla eller ngt

Vilket normalt folk sitter i snön ba så? HAHA och vi med våra wannabe 3D glasögon wtf
Beverly ska klättra upp & ja märker inte att det är fucking is, så hon trillar... vet egentligen inte vad som var roligast, mitt ansiktsuttryck eller sättet hon ramlade på...
Såååååå ZEXI

Jaaaaaaaaa, vi brukar ju inte alltid ha godis i håret
Leker sån smartass -.- HAHA

Detta förklarar hon som "the raindance" eller ngt
HAHAHA gänget "leker G"

Beverly leker surr, och jag (mobilnörden) smsar mitt i allt?
Seriöst bevz, sånt här höll man inte ens på med i ... ETTAN? HAHAHAHAHAHAHAH och vet du vad, tro inte att du är SÅHÄR normal.. har MKT MKT MKT MKT värre bilder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHA Och som ni alla redan vet ÄLSKAR jag crazy-people. Umgås inte med normalt folk, känn dig hedrad bevz. Och grattis igen på 17-årsdagen :D

Och Zina fyller 21.... :) grattis !
(lite nyare bild på henne & mig än med mig & bevzzz) haha
<-- Zina    |    Jag -->


Kommentarer
Postat av: elzana

så sööta skit fin bild ... haha du lite amina lite arnela jag trodde det först när jag såg den snabbt

2009-11-22 @ 14:37:07
Postat av: arnela

aw tack dusice :D vilken av bilderna? hahah :D <3

2009-11-22 @ 14:41:48
Postat av: bev

HAHAHAHH!!!!!!!!! JAG KÄNNER MIG HEDRAD TILL MAX

FAN VAD SJUKA BILDER HAHAHAH! LOVE YOU! <3<3

2009-11-22 @ 19:36:17
URL: http://beverlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0