Förklaring

Jag har en helvetets bra förklaring till varför det blev såhär, ni som är trogna muslimer, slutar läsa här.

GUD HATAR OSS... mkt simpelt

Och sen undrar ni varför man inte tror på gud? jaaaa, troligtvis för att ALLT DÅLIGT ska alltid hända Bosnier, VAD FAN HAR VI GJORT MOT GUD SÅ ATT VI FÖRTJÄNAR DETTA? varför ska vi ALLTID ha så mkt otur, jag menar.... skjuta in i ribbor, stolpar, få FUCKED UP målvakter som gillar att ********** på plan. Ja och allt jag vill säga härifrån hade bara varit en massa ***************************************.. så jag skiter i det pga känsliga läsare ! HAHAHA

Emo imorron i skolan. Det första dem sa var: Ja kvalifikationen till EM börjar på våren, KÖR VI.. haha jag fattar itne att vi bosnier alltid ser ngt positivt med det hela (vi som inte begått självmord det vill säga).

Jag upptäckte en ny väldigt snygg spelare idag som jag fokuserade på HAHA för att salihovic slappade lite...(han var för trött från förra matchen)

älskar er endå mina sexiga spelare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0