Förvänta er inte för mkt !

Palla vara till skolan till 3 om man slutar halv 2????????????????????? Jag började 12.10. älska NV ännu en gång. Hade biologiprov sen slutade jag :D HAHA så jag hjälpte kaninerna på föregående bild med matte b :)

Mateo är BESATT av bosnien och "idemo u afriku" att han till och med skrev det på sin miniräknare HAHAHAH läggor maj


Och sen till alla bosnier. Förvänta er INTE en vinst mot portugal, ganska omöjligt... Och tänk er om vi förlorar så skär vi oss lite mindre om vi endå hade förväntat oss en förlust. Och vi blir MER glada om vi förväntar oss förlust så SÄNK FÖRHOPPNINGARNA. Min pappa kmr dricka smärtstillande sa han HAHAH och hoppa från balkongen av glädje om vi vinner, det är kedd och inget annat

Imorron Kemiprov med ingen annan än denna coola Guzzimannen
HAHAH han märker inte ens att vi har mobil på lektionen + fottar honom :D

pusst & karm...

Kommentarer
Postat av: avundsjukasvartögonkvinnan

KLAGA ALDRIG MER PÅ DINA ÖGON DIN JÄVLA HÖNA, du ljuger för dig sj om du tkr de är fula, de är fucking dödliga. håller med killarna " om blickar kan döda.."

2009-11-10 @ 23:07:00
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: bev

HAHAH! du är så söt arne & gustavi med! You two would make a good couple! ;) hhaha

2009-11-11 @ 09:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0