haha wtf

Jag har helt enkelt inte pallatttttt skriva. Igår efter skolan Shopping, kom hem, bestämde mig för en fest.. men festhumöret avtog HAHAH, jag var trött...

Amina smsar säger att jag ska till mezo, och jag PALLADE inte.. hon bara OKEJ ARNELA SKA DU SITTA SOM EN EMO HEMMA EN FREDAGSKVÄLL? Jag fick sånna skuldkänslor tog på mig snabbt och drog. OCH MITTTTTTTTTTTTT I ALLT, när vi blev skjutsade hem kommer amina där (runt fucking 11 tiden) Ska vi till the tivoli:D? AEH så fula som vi är, tog på oss löffigt och ba stack dit och tog ut överskottsenergin ;) (för er som undrar-JO jag är 17-inget mer om det :P)

var DÖD på jobbet kommer hem bestämmer bio med tjejrna, saknat er fan på en dag äckliga svin <3(brist på bilder)-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0