HAHAHA BLATTAR I MAXI

Måste börja med att säga att dagen i skolan har varit MAXAAAAAAAAAAAAAAAT TRÅKIG ! DEKI & DONI KOM FUCKING TILLBAKA, alla är torra ingen skrattar. Mina skämt dör ut och sånt HAHAHA jag har typ laddat dem i en dag nu så imorron kommer jag bara skämta til dem för dem dör alltid av skratt 3<3<3<3<3<3<<3<3 loveu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och efter skolan stack jag med Mirela & Azra till maxi HAHAHAAH det var sick.. Jag ba,
- ja jag ska köpa kaffe
Azra: Varför?
JAG: kanske för att jag tkr om det? och jag dricker det i skolan?
Mirela: HAHAHAH JAG PALLAR ITNE ATT DU KÖPER DET FÖR ATT SLIPPA BETALa 10 kr FÖR EN KAFFE?
Jag: ja men det är väl smart? jag betalar 2 kr för kokat vatten HAHAHA
Azra: OKEJ?
Jag: hahaha jag har munskölj i mitt skåp, och tepåsar.. HAHAHAH
Azra: OMG HAHAHAHA
Mirela: Nej men alltså du borde ta med en frysväska med mat till skolan
Jag: okej kan vi gå vidare måste köpa kalkon&sylt
Azra: Till skolan?.. ost också?
Jag: KÄFTEN HAHAHA och leta efter BOB sylt...
Azra: DÄR ÄR HAN!
Vem?
BOB !
wtf hahahahah det är ett märke hahahaha palla va maxad

Nej det värsta är att hon jagade mig med varorna i händerna för hon ville fotta varorna för att lägga ut det på sin blogg.. japp nolife :P



Arnela,Lil azra, Irma & Azra

När jag loggade in på msn skattade jag IHJÄL åt mateos konverisation med sig själv:

Arnela: Ska dra hejs
-        Mateo |  Ljepota od boga... said (Yesterday at 22:50):
nemoj
såå taskig
nej ska ha konversation med mig själv nu
hej mateo
heeeeeej !
Vad gör du ?
inget hjärtat dudå ?
-        Mateo |  Ljepota od boga... said (Yesterday at 22:51):
inget fan jag funderar på att ta en sväng inom duschen varefter jag ska ta kudden till sängkammaren och ge den en omgång
ofan de låter bra
men vänta nu, vem är vem ?
vet inte ?
inte jag heller ?
men vem e du ?
de är också frågan
aja puss


LEGENDA OCH INGET ANNAT ! HAHAHAHAHAHHAHAHAHA



Kommentarer
Postat av: baambina

hahahah jag dör, sshh BOB E BOB :O ! haha + vi va fan ta mä keexiga, :O

2009-11-06 @ 22:57:37
URL: http://baambina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0