hahaha för mkt fotboll?

Jag täntke efter lite och jag ser jag ba skriver om bosnien hela tiden, kanske överdrift men endå jag älskar bosnien och måste skriva det som betyder mest för mig. Ska berätta lite om igår kanske också. När vi var på öppet hus kommer vi där... kränger godis JAPP.. och ALLA i världen störde sig på att jag HELA tiden säger "läääggor maj" kan inte hjälpa men när jag e dampilus säger jag så :D

Sen skullle vi "kolla på olika grejer" (gå till dem ställena där dem bjuder på ngt som e gratis) och jaa det var nog meningen med hela öppet hus. Jag kollade också på teater där Yassir var Julia i "romeo och julia" SÅ SÖT HAHA AW, äkta bra var dem trots att "jag la mig av skratt" åt hur dem hade klätt sig fyffaaan.

Arnela: Jag läggor maj
det här är svaren:
Omer: Ja du kommer vara tvungen att lägga dig när jag sparkar dig i huvudet.
Mirela: HAJD LÄGG DIG GÅ OCH FUCKING SOV
Donika: JA JALLA LÄGG DIG OKEJ, BA LÄGG DIG?
Amina: Ae
De flesta: Vadå lägger dig?
Eller : HAHAH du e ju maxad..



vf lägger jag ut den bilden mitt i allt? vet inte hahahah saknar lirri & hur vi alla tjejer hade kul tsm :) dem tiderna är GONE :( plus att jag behövde en flummbild efter alla självmords-inlägg hahah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0