Historien bakom "kedd"

Okej eftersom varenda människa frågar mig vad "kedd" innebär ska jag fucking förklara det nu:P
En kille på drottninghög heter Kedd.. han är världens överdrivare okej? Så varje gång någon överdrev sa man : kedd,, för man överdriver lika extremt som kedd gör.. nu har man också gjort om det till "keddan" hahahahaha oftast kombinerar man det med AE..
HAHAHAHA Och det var sammy & gänget som började och jag tyckte om det väldigt mkt, och sa det ivarje mening typ. Så nu säger alla det typ. Så nu vet alla det... Ohch oftast när någon frågar vad är kedd? så säger jag "överdrift" hahaha palla berätta hela historien?

Det finns dock en större överdrivare.. eller myttare.. shkelle.. haahahaha
Shkelle: myt nr 1."en gång stod jag på knutans tak, och trillade, och blev överkörd av en lastbil.. men inget allvarligt hände"
myt nr 2: "jag sköt 20 pers och begravde dem, polisen fick aldrig reda på det"
En till myt kom till precis: myt nr 3: när de va bröllop i kosovo kom några serber dit så min pappa sköt dom med en bazooka
HAHAHAHAHAHAHAAHHAHA

Jag & sammy bestämde oss för att dela på summan Kedd ska betala oss för att vi gjorde honom känd. Tack & hej

Kommentarer
Postat av: sabina

kom precis på en sak, han kedd bor fan på min gård (eller jag tror de iaf)

OCH myt 3: när de va bröllop i kosovo kom några serber dit så min pappa sköt dom med en bazooka



HAHA pallar inte

2009-11-02 @ 18:40:35
URL: http://keepingitreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0