LUDILO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


JAG KAN INTE FÖRKLARA MED F*CKING ORD HUR JAG KÄNNER. HUR STORT DETTA ÄR ! alltså jag kmr dö, jag kmr typ.. skära ut ögonen för att jag itne kmr våga kolla, men endå vill kolla. JAG ÄLSKAR BOSNIEN & ALLT SOM HAR MED BOSNIEN ATT GÖRA ! jag älskar bosnier främst för att vi är ett galet folk, jag ÄLSKAR galet folk hahah

Kolla bara hur vi går vilda när bosnien spelar.. !

det fula är att alla är HELT vanliga, precis som att någon slängt en plastflaska eller ngt.. och inte sånna BOMBER som typ allt brinner upp av hahahha
DET HÄR ÄR INGET ANNAT ÄN EN ÖVERVACKER SYN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄLSKA ÄLSKA

BOSNOM BEHAR PROBEHARAO !
Och för er som har tid att kolla på en RIKTIGT rolig intervju kollar denna.. hahahaha det är typiskt MIN humor där Ibisevic MOBBAR Salihovic (min man) för han inte kan bosniska så bra. hahaha alltså det är GROV mobbning, typiskt bosnier. Sen kommer Sejad där knuffar honom mitt under intervjun.. och båda läggor sig av skratt HAHAHAHAHAHAHAHA PLUS ATT DEM SA ATT SALIHOVIC E SINGEL ! VILKET INNEBÄR ATT JAG SKA SATSA HAHA :D

Salihovic <3.. egentligen är vedad också skitsnygg men han har tjej hhahahah fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0