Mina drömmar är krossade, ett VG...

Nu kan jag officiellt aldrig bli kirurg..
Allt jag kämpat för har gått åt HELVETE, jag fick idag ett VG i Fysik A.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETT VG !!!!!!!!!!!!!!! fattar ni vad det innebär? Jag är inte längre "alla MVG barnet" jag ville ha MVG.. mitt första VG.. och jag förväntar mig fler, så jag kan DRÖMMA om att bli läkare/kirurg eller ngt i den nivån. Jag kommer bli städerska och inget annat.

Jag är ALLTID glad,, ALLTID sen när jag väl är nedstämd passar det ingen och ingen kan acceptera det utan måste ha bitchig attityd mot mig "och få mig må ÄNNU bättre". Förlåt för jag är mänsklig och har dåliga timmar. Jg har aldrig dåliga dagar, kan ej va deppig mer än 3 timmar :P HAHHA jag cykla hem va helt nedstämd ba kom en låt "go kill yourself" och jag började skratta, mitt i allt, från ingenstans, sån själv HAHA jag dog ju åt texten. Vem fan sjunger en låt om "KILL YOURSELF KILL YOURSELF, If I was you, I wouldn't feel myself" HAHHA ffs timbaland är king !!!!!!

Kommentarer
Postat av: im gonna kill myself

ni mobba mig som fan när ja sjöng den :p du o derya., ni mobba sönder ni ba haha du låter som sån legosoldat.. o ja hoppas du nt syfta på mig att ja nt kan accp. för då tänker du jävlig fel

2009-11-12 @ 17:11:12
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: im gonna kill myself

ni mobba mig som fan när ja sjöng den :p du o derya., ni mobba sönder ni ba haha du låter som sån legosoldat.. o ja hoppas du nt syfta på mig att ja nt kan accp. för då tänker du jävlig fel

2009-11-12 @ 17:11:19
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det mig du syftar på som har bitchig attityd? tänk på det positiva om människor innann du bara ska komma med såna kommenterar offentligt. pallar nt det , din blogg = offentlig, gissa vem jag är pallar inte skriva mitt namn

2009-11-12 @ 17:15:48
Postat av: arnela

aeh vem fan är du? palla kommentera någons blogg om man inte skriver namn HAHA ae

2009-11-12 @ 21:54:03
URL: http://neelo.blogg.se/
Postat av: b

du är skitduktig ändå, man kan inte va bäst på allt :) bra kämpat ändå! du äger, min förebild



/en som bor utanför gbg, känner inte dig men läser din blogg

2009-11-12 @ 22:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0