Mirela är maxad <3

Ja, alltså.. när jag föddes, första gången jag såg mirela tror jag att jag fattade att hon var maxad... vilket innebär att i hennes huvud finns det ett annat "max" än hos andra.. (jag tillhör nog heller inte den gruppen "andra") men i af.. hennes försvar när jag säger : HAHAHAHAHHAHAHAHA WTF MAAAAAAAAAAAAAN? säger hon: ehehe jag vet inte :D så är hon äkta lycklig. Och jag ÄLSKAR hennes personlighet, INGEN i världen är som henne... INGEN

vi ska gå över gatan i stan och går över mitt på vägen:
A: Vill du bli påkörd eller?
M: Jaaa, jag vill dö ung, vill inte du det?
A: neeeej verkligen inte
M: ALLVAR, inte jag heller
A: WTF HAHAHAH?????????
M: vet inte :D

oftast slutar konverisationen med det HAHAHA älskar dig syster <3

HAHAHA jag gör inget annat än läggor mig. Fucking sexigt rädd jag blir :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0