OTURSDAG & DEKI DAG

HAhHHAHA omg, jag önskar jag kunde förklara min dag idag med ord... med ett ord IN-FUCKING-SANE, HAHAHAH alltså... efter jobbet hade vi bestämt bio, men ALLA platser var tagna, PÅ VARENDA FILM, så vi skulle till mezo.. det blev inte av.. vissa stack åt ett håll, vissa åt ett annat.

Jag & Deki stack till Pistachia, och OMG säger jag bara.. alltså jag kan inte ens säga vad som hände, det var för skämmigt. Men deki ska endå berätta till alla, så ni kmr höra ngn gång HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA man kan lugnt säga att det var min otursdag, det var för vi skratta åt ett cpbarn som snacka med sig själv. Sen det var PISSVÄDER och allt va allmännt fucked, så vi stack hem till mig och SOFTA LIVET dog av alla, hade gossip & så ;) hahaha lyssna på unts unts musik jag lätt ska ha på min 18-fest kan fan inte sitta stilla..

PLUS HON E VÄRLDENS KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX!
bara ni såg HELA denna bilden ni hade dött HAHAH tro mig

Måste också kommentera mitt hjärtattack på bussen.... muki ringde
Muki: Arnela, alltså... säg inte snälla till ngn att jag snackar med dej, men alltså.... jg är i gbg. jag har rymt hemifrån. Kommer inte komma på länge..
Arnela: Muki............ VA
Muki: jaa, säg inte till ngn, jag ville bara säga det så...
Arnela: muki, skoja inte om sånt (hade fått panik)
Muki: HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH JAG SKOJA
Arnela: (helt allvarlig) neej, det var verkligen inte kul, jag har hjärtattack nu
Muki: awh jag svär jag älskar dig, förlåt.. hahahaha(han riktigt dör av flabb)
Arnela: SLUTA, jag har hjärtattack, fick anfall ju, skoja inte om det



Och det fula e att dem dör av skratt av sånt, dödar mig... -.- tack för ni utnyttjar att jag bryr mig om er :P HAHAH
och om någon killkompis så e det muki <3

Kommentarer
Postat av: deki, dirre, havet, Dirre McFirre naee DERYA!

hahhahahhaha arne vågar vi sätta vår fot där igen?:O omg, tur du inte satte ut hela bilden!

2009-11-29 @ 12:25:37
Postat av: Pantburken

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA JAG DÖR !!!!!!!!!!!! HAVET SEXYCOOLGIRL !!!!!!!!! HAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH neej, tänk om jag hade gjort det.. alla hade drägglat HAHAHAHAHA

2009-11-29 @ 13:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0